Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er det noen som har vært på 5-6 timers chartertur med en på 10-11 mnd? Hvordan fungerer det med tanke på soving? Sitter de og sover på fanget? Hva gjør man i så mange timer så trangt som det er på et charterfly? Har så lyst til å reise til varmen en uke men vet ikke hvordan det går med en livlig krabat som ikke sovner på kommando og må ha en liten skrikerunde først.
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det vanlige er at barn under 2 år sitter i fanget ja. Kan nok være slitsomt, men man får holde ut og hvile når man kommer fram. Mange barn blir trøtte av å fly og sover godt. Ofte vil kabinpersonalet være greie og ordne så man får et ledig sete ved siden av seg til avlastning(dette er selvsagt bare dersom det finnes nok plass da) På en del fly kan man få bestilt såkalt bassinet. (liten vugge/seng som henger på veggen) som babyen kan ligge i. Dette må i såfall gjøres i god tid da det er begrenset antall slike plasser på hvert fly. Dessuten tror jeg barnet må være under 10 kg(?). Har nettopp holdt på med diverse undersøkelser ang dette da vi snart skal reise til Thailand med snuppa som da vil være 4 mnd. Det er en 14 timers flytur og vi håper veldig å få bassinet til henne..... Mitt beste råd er å ta kontakt med reiseselskapet/flyselskapet og undersøke tilbudene de har.
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 ...og forresten så må man nok bare regne med en liten skrikerunde. Særlig når flyet tar av og lander er det vanlig at de små skriker litt, de fleste medpassasjerer tåler det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå