Gå til innhold

10 mnd og 6 timers flyreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på 5-6 timers chartertur med en på 10-11 mnd? Hvordan fungerer det med tanke på soving? Sitter de og sover på fanget? Hva gjør man i så mange timer så trangt som det er på et charterfly? Har så lyst til å reise til varmen en uke men vet ikke hvordan det går med en livlig krabat som ikke sovner på kommando og må ha en liten skrikerunde først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de må sove på fanget. Det er veldig dårlig service på charterfly, og de tar lite hensyn. Ialle fall den gangen jeg tok charter over Atlanteren. Husker ikke hvor gammel gutten var da, men sa til meg selv at det var siste gang jeg flydde charter. Har også flydd rutefly flere ganger, og har mye bedre opplevelse med det. Tar mye mer hensyn. Han var vel 6 mnd første gang, og da ble vi plassert sånn at det var plass til bag, osm han kunne sove i. Det er sikkert noen som har bedre erfaring enn meg charter. Ville dratt hvis jeg var deg. God tur.

Skrevet

Vi skal også til varmere strøk når tulla er 10-11mnd. Lurer også veldig på sånne ting. På startour sa de at vi kunne logge inn på en side og reservere seter på flyet 60dg før avreise. Og det tenker jeg å gjøre, for det er jo MYE bedre plass helt fremst i flyet..;) Jeg ville også dratt om jeg var deg, er jo ikke så ofte vi drar på tur, så litt skriking fikser vi! Deilig å komme seg litt bort selv om vi har barn;)

Skrevet

Tusen takk for svar. Tror vi dropper det jeg. Husker at det er slitsomt nok på chartertur uten unger. 6 timer er altfor lenge med en vilter unge. Når hun blir litt større og kan se på tegnefilm og man kan lese for henne er det nok bedre:-)

Skrevet

Flydde 2 timer med lillegutt paa 9 mnd, og synes det var slitsomt nok. Han er veldig aktiv og hadde ikke lyst aa sitte paa fanget. Trengte ikke tenke paa sovingen hans heldigvis. Han ville hare krabbe i midtgangen og leke med skoene til medpassasjerene, noe som var litt slitsomt...

Jeg hadde tenkt meg om 2 ganger foer jeg reiste paa lange flyturer i den alderen. Men det gar jo, selfvolgelig. Mange som gjoer det... Mye lettere aa reise med de naar de er mindre (opp til 6 mnd) eller eldre (gaar jeg ut fra...).

Skrevet

Vi skal fly til Gran Canari i romjula og da er mini 10 1/2 mnd ............. Det blir en spennende tur ja hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...