Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 å hun var så fornøyd med gullet mitt:D han blir 9 mnd i morgen (snart 6 mnd. korrigert) han ligger fint innen for kurven, ruller seg fra mage til rygg og omvent! favorittsiden er helt borte og vises ikke på han at han har hatt det heller! begynner å se at ting går fremmover nå ja:D
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 må bare tilføye at han smilte og lo nesten hele tiden, og flørta vilt med fysio damene;D mitt lille sjekketroll!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 selvsagt sier de slik! det er for å beroligge oss
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 takk for den anonym:D fikk se på kurven hans, og han ligger godt innenfor:)
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 For en teit kommentar. Er da slettes ikke alltid de sier sånt. Amalie har ligget langt etter kurven sin, og det har de da alltid sagt - men de har også vist og fortalt om alle framskritt som de har vært så glad for å se. Hun er forresten nå så godt som på høyde med andre på sin egen alder. Min *lille* prins er en flott liten prins Er alltid kjekt å høre at det går bra med de små kjempene våre. Er spennende å følge med på utviklingen når de begynner å rulle rundt, åle seg framover for så å begynne å krabbe og reise seg opp. Håper det går bra med dere i fortsettelsen også
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 takk for innlegget:) er jo godt for noen at de kan gjemme seg bak "anonym":D hvor gammel er amalie nå? prinsen min har ikke begynt å åle seg frem enda, men snurrer mye i ring:D
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Hun blir to år nå i slutten av denne måneden, men vi gikk til fysio inntil for et par måneder siden Har ikke hatt like godt fotarbeide hele tiden, men nå har det aller meste rettet seg, og fysio var endelig godt fornøyd med bevegligheten i kroppen hennes. Har hatt mange timer med "trening" og lek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå