Gå til innhold

Barnehage...hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppen min (14 mnd) har eeeeendelig fått plass i bhg, men jeg er ganske grønn på hva man trenger av utstyr og ting og tang til bhg. Pleier de å ha ting stasjonert i bhgen, sånn at man ikke drasser frem og tilbake på alt mulig... hva er det jeg eventuelt trenger dobbelt opp av (til hjemme og til bhg tenker jeg)

Tar imot alle tips og ideer og erfaringer med stoooor takk!!! Jeg vet "ingentig" om dette så alt er av interesse! ;) ;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en pose som henger fast under hylla til gutten med skifteklær. Der har vi... joggebukse, 2 par stilongs, 2 par sokker, 2 truser, 2 langarmet skjorter, 1 genser. Vi har også tøfler som ligger der fast hver dag!

I hylla ligger klær som brukes daglig... ullbukse, ullgenser, 2-3 par votter, 2-3 luer (pga lus så kan ikke luer i tørkeskapet så blir den bløtt så er det greit med flere!), hals/skjerf, 2-3 par ullsokker.

I gangen henger det som brukes ut. Der har vi... regndress, regnstøvler (men du trenger kanskje ikke regntøy/støvler i januar da... treng sikkert kun vintertøy innen da), vinterdress, og vintersko.

Vi tar med alt utenom skifteklær hjem for å vaskes hver helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...