Dudellidallo og Tillo Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har bete meg merke i at det har vert et par innlegg angående "å være flott". Hva legger man egentlig i å være flott? Er det bare det å se ut som et glansbilde som er "å være flott"? Selv synest jeg ofte glansbilde-mennesker er ganske kjedelige og dermed ikke blir så flotte som en skal ha det til, samtidig synest jeg mennesker som stråler, er seg selv og ikke bryr seg så mye om hvordan en ser ut kan være helt fantastisk nydelige uten at de ser ut som et "glansbilde". Og "glansbilder" kan jo også være slik, da blir det nesten irriterende perfekt, hehe=0) Jeg ser oftere på glimtet i øyet enn på hvor symetrisk nese, munn og kropp en har.. Kansje det er jeg som er dum i huet;0)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Og så er jo smaken som baken. Synes ikke damen i innlegget du siktet til, var spesielt flott da. Helt vanlig. Men det er med mine øyne.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 trodde ikke jeg siktet til noen som helst.. Ikke som jeg vet om hvertfall.. Bare lurte på hva en mente med pen.. Og smaken er som baken, akkurat som du sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå