Ildfluå Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 En helt fantastisk måte å gå ned i vekt på. Ikke som gravid! Jeg har gått ned 20 kg, og har holdt meg. Anbefaler lavkarbo.no Poenget er å kutte ned på nesten alt karbohydrater, som virker inn på blodsukkeret og får kroppen til å skille ut insulin. Insulin er et fettlagrende hormon, og noen har lett for å legge på seg. Karbohydrater er det mye av i f eks mel, poteter, ris...osv. Dette er en veldig ekstrem kur sånn sett. Du må spise masse mat, masse fett. På meg rant d kg av, så den vil jeg anbefale. Samme tankegang som Fedon , bare mer ekstrem
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Slankekur som går ut på å IKKE spise karbohydrater (poteter, ris, pasta, frukt, brød etc....). Kostholdet under kuren består av fett og proteiner, altså kjøtt, fisk, ost, egg.... Veldig effektiv kur. Mannen min tok av 10 kg på 1 mnd. Men det må en del trening til for at kuren skal være effektiv.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Takk for svar Tenkte å prøve etter at jeg var ferdig som gavid / ammende. Trener aerobic (egentlig, får ikke lov nå pga graviditeten og en sa tidligere i år) så det skal gå bra
mammaen til Luca Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ketolysekuren er grunnen til at jeg er gravid, for jeg gikk ned mer enn 20 kg, og da jeg ble gravid, gikk jeg ned 1 kg om dagen, da kombinerte jeg streng diett med hard trening. Var nesten litt grinete da jeg måtte slutte på den da jeg ble gravid For meg så har denne funket helt utrolig. Gå på www. ketolyse.no og les hva legen som har lagen kuren (han er fra Arendal og har selv gått på den, og er en helt utrolig mann) Skal tilbake på kuren når jeg er ferdig med amming
Duo-yoghurt Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg skal begynne på ketolysekuren den 12. november. Har hørt så utrolig mye bra om den! Men du som gikk ned over 20 kg, hvor lang tid tok det? Trente du ved siden av? Jeg vil jo gjerne bli gravid, og da skader det jo ikke å gå ned i vekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå