Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Noen som vet hva som kommer i barne tv i julen? Håper det er noe god gammel julekalender som skomakergata eller amalies jul Hilsen Turid
Happy H Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Då må eg nok skuffe deg!!!! i år komme barnas supershow som julekalender, til stor glede for alle de små eg kjenner=) koselig program med barn som programledere!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Nei? uff... syns de nye programmene ikke er koselige. Og de minste jeg kjenner liker ikke sånn hyper moderne programmer... jeg får sette på DVD med de god gamle jeg da
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 hehe....vel,det viktigeste er vel at barna synst det er gøy og kjekkt og se på da???
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ja ja!! Men de fleste jeg kjenner har ikke likt noe av de siste som har vært.. er liksom ikke noe nisser osv lenger.. men veit jo ikke åssen barnas supershow blir da. Kan jo overraske
Brummeline3barnsmor Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 ja det er nok barnas superjul ja.....verken 1 åringen eller 3 åringen min har noen interesse av det programmet..
barnII 15.02.08 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 ååå så kjedelig. har aldri vært fan av barnas supershow. men skal ikke dømme det på forhånd. det viktigste er jo faktisk at dattern min alltid har likt barnas supershow da. det er jo for barna og ikke oss voksne.
eva35 Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Trur i grunnen det blir kjæmpebra. Målgruppen (største del) på julekalender e vel 4-5 til 10-12 år. Skulle passe bra med supershow. Æ e gla vi slipper jul i skomakergata.
magj Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Blei skuffa da jeg hørte det ja. Jeg liker ikke supershow i det hele tatt! Unga bryr seg ikke så mye. og iallefall ikke de minste på snart 3. Jeg er uenig i at "det viktigste er at barna liker det", som mange skriver her. Det er så mye søppel som sendes til unga på div barnekanaler. Jeg er skikkelig kritisk til hva jeg lar de se. Hadde de bestemt sjøl hadde de nok sett mye stygt, skummelt og unødvendig. Uff! Nå sender de reprise av Olsenbanden jr på TV2. Litt bedre for de største unga mine på 6 og 8, men det blir vel lite kallender på oss i år...
3-prinser Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Kjøp "Jul i Skomakergata" på DVD da vel. Det har vi, og ser hver jul en episode hver dag fra 1-24. Kjempekos :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå