MamiMaribel Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 ....kan være å våkne uthvilt kl. 7, stelle seg og hoppe i klærne, krype opp i sofaen med en kopp te og nylaga sjokoladekjeks, se på frokost tv - alt sammen heeelt alene.....:-) Dette har jeg ikke opplevd på år! Mini sover på mystisk vis enda, og så lenge har hun ikke sovet på minst et år. Herlig:-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 så deilig! kos deg mens det varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå