akicha Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg sjekker den ikke hver dag i syklusen og har sjekket den oftere nå denne pp enn før. Jeg begynte noen dager etter at mensen var over og frem til i dag. Den var da helt tydelig slik den skal være før og under eggløsning. Myk, åpen, høyt plassert..., og sånn har den vært i snart en uke. Jeg kjenner stor forskjell fra hvordan den har vært før, så det er lett gjenkjennelig at den er i el-modus. Spørsmålet mitt er, hvor lenge er det VANLIG (vet det er individuelt) at den er slik? Jeg trodde det kanskje bare var i max 3-4 dager... Hvordan skal den bli i neste fase? Da er det vel hard og lukket en stund før mensen kommer vel? Har lest på pernille, og skal inn å lese litt igjen. Men vil gjerne ha andres erfaringer og innspill. Jeg er nok mer opptatt av den der tappen denne mnd fordi jeg ikke har hatt så mye el-slim som jeg pleier å ha... Vet ikke hva som kan være grunnen til det. Når har vi omtrent doblet aktiviteten i senga denne prøveperioden, kanskje det har noe med det å gjøre? Vi har hatt sex gjennomsnitlig en gang om dagen. Ellers har vi hatt max annenhver dag tror jeg... Hvertfall ca... :-s
nono23 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 hei lure akkurat på det samme som dæ. har hatt slim ellers rundt eggløsning å denna mnd e første mnd vi prøve på nr 2. kjenne ut som tappen e ganske åpen å har hatt positiv på el testen i to daga nu. men ingenting slim??? bli litt redd før at det kanskje ikkje sleppe egg då?
akicha Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Noen som har noen innspill til meg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå