Gå til innhold

Dere som sjekker livmortappen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekker den ikke hver dag i syklusen og har sjekket den oftere nå denne pp enn før. Jeg begynte noen dager etter at mensen var over og frem til i dag. Den var da helt tydelig slik den skal være før og under eggløsning. Myk, åpen, høyt plassert..., og sånn har den vært i snart en uke. Jeg kjenner stor forskjell fra hvordan den har vært før, så det er lett gjenkjennelig at den er i el-modus.

Spørsmålet mitt er, hvor lenge er det VANLIG (vet det er individuelt) at den er slik? Jeg trodde det kanskje bare var i max 3-4 dager...

Hvordan skal den bli i neste fase? Da er det vel hard og lukket en stund før mensen kommer vel?

Har lest på pernille, og skal inn å lese litt igjen. Men vil gjerne ha andres erfaringer og innspill. Jeg er nok mer opptatt av den der tappen denne mnd fordi jeg ikke har hatt så mye el-slim som jeg pleier å ha... Vet ikke hva som kan være grunnen til det. Når har vi omtrent doblet aktiviteten i senga denne prøveperioden, kanskje det har noe med det å gjøre? Vi har hatt sex gjennomsnitlig en gang om dagen. Ellers har vi hatt max annenhver dag tror jeg... Hvertfall ca... :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei lure akkurat på det samme som dæ. har hatt slim ellers rundt eggløsning å denna mnd e første mnd vi prøve på nr 2. kjenne ut som tappen e ganske åpen å har hatt positiv på el testen i to daga nu. men ingenting slim??? bli litt redd før at det kanskje ikkje sleppe egg då?

Skrevet

Noen som har noen innspill til meg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...