Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg er 27+2 idag, men føler at den siste uken har babyen blitt mer rorlig...lurer på om dette er unormalt, el normalt? Babyen får jo mindre plass inni der, men bekymrer meg alikavel veldi mye for det... Synst jeg kjente mye spark og bevegelser før, men nå har det på en måte blitt mindre. Jeg kjenner at det er liv, men ikke slik som før. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 det er helt normalt fordi det begynner og bli trangt inni der nå.. vis du ser noen bilder i bøker eller noe av fosteret i din uke vil du se at nå er det ikke mye plass den har igjen. Det du skal passe på er at du kjenner h*n hver dag. Vis du ikke har kjent noe en dag legg deg å venstere side slik at h*n faller bort fra organene dine og tell spark.Kejnner du ingen ting vent et par timer og prøv igjen:=)
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ja, slik har jeg også følt det den siste uken.. er 26+2 jeg da.. er liksom ofte liv, kjenner at han rører på seg og sparker, men sparkene er ikke like kraftigere lengre.. har også vært bekymret, men jeg kjenner jo flere ganger om dagen liv så tenker alt er som det skal. Tenkte også på at det blir trangere og vanskeligere å bevege seg. Men tenkte idag at det kan jo hende de har snudd seg, slik at sparkene kommer i ryggen mer, og det kjenner vi jo ikke like godt.. Vi må nok bare huske på at så lenge det er daglig liv så er alt i ksjønneste orden
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Samme her. Er 26+3, og hun er mye roligere de siste dagene:-) Men kjenner henne jo holder på der inne:-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 da er det kanskje normalt da, siden vi er flere det som er så morsomt er at hver gang jeg gnåler om dette til samboer, så får jeg plutselig ETT skikkelig spark like etterpå. Akkurat som han skal fortelle meg at mamma, jeg har det så fint så jeg setter ufattelig stor pris på det ene sparke han gir meg og sikkert skal berolige meg ;D det slår altså aldri feil.. morsomt..
rosee Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 hehe... litt rart også da :-) At sparkene skal bli mindre. Men dere har nok rett jenter!! Håper ialefall det :-) Kanskje den ligger å sparker meg i ryggen ;-) av og til er det faktisk omtrent så den sparker meg i baken, sikkert i tarmsystemet eller noe, hehe. Kjenner liv hver dag jeg og, men er dette med at det var liksom bedre liv før. Kjenner tydlig når h*n hikker og, så liv er jo der :-) men blir alikavel så bekymret når det blir mindre tydligere. Godt vi har hverandre her inne :-) vi er i samme situasjon så svarene og hjelpen her er god å ha!! Lykke til videre til dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå