Gå til innhold

hårfarge og datteren min på snart 6 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal farge håret mitt og min datter på snart 6 år har også innmarig lyst til å farge det,det blir ikke kjempe forandring, bare litt mørkere, men hva synes dere, er det for tidlig for meg og farge håret hennes?

Hun har veninner som er et par år eldre som har stripet håret og farget det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg pleier å si: Velg dine kamper med omhu. For meg ville ikke hårfarge vært noen stor sak, særlig ikke når det ikke blir stor forandring. Du kan jo evt kjøpe en farge som vaskes ut igjen etter noen uker.

MEN jeg ville vært kjempenøye med å ta den allergitesten som står beskrevet på pakka at du skal gjøre.

Skrevet

når jeg farger håret mitt har jeg ei jente på snart 5 som så gjerne vil være stor som mamma...

Derfor får hun lov til å få noen striper av min hårfarge og det fungerer som bare den.

hun er så stolt av stripene sine at det nesten ikke er til å holde ut. hehe

Skrevet

Jeg ville heller sagt til min datter at hun er finest som hun er, og at hun absolutt ikke trenger noen hårfarge. Det samme gjelder leppestift og annet dolleri som jeg ser noen småjenter har. Jeg synes de altfor tidlig blir opphengt i utseende. En jente skal liksom være pen og søt med nydelig hår og kjole, mens gutten er tøff, kul og morsom. For noen blir det katastrofalt når de kommer til tenårene og skal "finne seg selv". Hvis identiteten kun ligger i klær og utseende, blir det fort trøbbel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...