Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Eller er de like bra for babyen? Holder dere dere til en smak eller har dere flere i hus og varierer smaken? Jeg skulle kjøpe grøt igår etter å ha gitt 4.mnd grøt en uke, og sto sikkert 15 min. med forskjellige pakker i hånda før jeg fikk bestemt meg.. :-)
Mamma Mirabell Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 hihi.. skjønner prblemet ditt.. det samme her... vi har gått for havregrøt med banan og arikos. mest smak i den tror jeg derfor jeg tok den.. den er nammi namm her i alle fall :) tror de er like bra for babyen alle sammen...
snartmammapåny Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Bruker som 2diamanter, havregrøt med banan og aprikos her og. For det første så er den lett å balnde ut klompefri. Smaken ser ut til å falle i smak hos småen og har og lest at havre er bedre og sunnere for de små enn det hvetegrøt er. Men gir den mest pga at småen ser ut til å like smaken best. Har bare en type i hus.
Lille søtnos Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Havregrøten er god. Tilsett ulike frukttyper i grøten for variasjon, enten most selv eller i små ferdige glass/bokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå