80-modell m guttebaby i magen Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei jenter, noen som vet om det fins noen nettsider der man får kjøpt adventskalender til barn ? vet om at panduro har et par versjoner, men likte ikke helt de. vil gjerne ha en jeg kan henge pakker på selv.. men finner ingen steder som selger det på nett. takknemlig for svar;) og for andre gode nettsider der man kan kjøpe julegaver;) begynner jo å nærme seg, og jeg tror ikke jeg rekker så mye shopping..
Puselure Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg sittet å broderer adventskalender til poden. Er en nettadr fra den leverandøren, men må si at jeg har ikke skjekket den selv, så vet ikke hva de har. Her er adr: www.bmb.no Mulig de bare har for å brodere selv......
3 skatter ute:) Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 hvis du skal henge på pakker selv trenger du vel ikke en avansert julekalender, hva med en snor som henger i taket som pakkene er knyttet på. eller ta en pappeske, ha julepapir på den og putt pakkene i, så kan ungene leite etter riktig pakke. man må ikke kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå