Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Vi må av bestemte grunner ty til mme. Men jeg har fortsatt litt i puppen (ikke mye). Var hos homeopat i går, som sa at det likevel var fint hvis hun klarte å bruke puppen som smokk etter at hun var blitt mett på mme, fordi de få dråpene inneholdt en høy konsentrasjon av antistoffer. Hun sa at det overhodet ikke var mengder det kom an på når det gjelder disse antistoffene, så når det gjelder akkurat den saken, gjør det ingenting om man ikke får ammet så mye. Så var det å få lille vennen til å ta puppen som smokk da, det er jo et annet kapittel. Håper vi får det til.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 En annen ting hun sa: Når disse antistoffene først er kommet i kroppen, så blir de der, de forsvinner ikke. Derfor er det gull verdt hvis babyen har fått av den første råmelka, eller fått mm etter fødselen, selv om man ikke kan fortsette å amme. Da har jeg i hvert fall fått gitt snuppings en god start.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det var vel ikke akkurat noe nytt, hver dråpe teller.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Syns d var bra tråd jeg! Jeg gir mme, og lurte plutselig på om jeg skulle ta de siste dråpene og gi på sutten hennes! Hmmm..... Unødvenig med siste kommentar her, greit med påminnelser ! Så takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Det var en god ide, jentejente - å ta dem på sutten hennes hvis hun ikke vil ta brystet lenger. Tenkte jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå