Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er ikke det et litt stilig navn da?? ) babyen kommer i januar og via ner ikke navn
MamsenTilAva Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jo det synes jeg var et tøft navn!! og ikke altfor mange som heter heller..
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 er ikke helt fortrolig med det enda, men hehe ) storebror heter kevin da...passer jo bra det
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ammeinnleggene mine heter Ullrik.. Vi har mye moro med det her hjemme
øynesomtinntallerkner Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Liker ikke Ulrik så godt, tenker Klodrik eller Andrik...vet ikke hvorfor.
*Vetlis* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg synes det navnet er veeeeldig fint! Hadde liksom glemt det, til du nevnte det nå :-) Det ville jeg kalt han om jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 kult navn,var inne pådet selv,men legen min heter det så tenker på ham.hehehe.ville ikke kalle opp ham liksom;).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå