mayaya Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hvor er det du er, siden du ikke er så langt fra meg?
mayaya Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 det var visst snakk om timer, da.. men hvem vet? Kommer du, komme jeg!
Tokatter_USA Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Hei, her er jeg! Jeg bor 2,5-3 timer sørøst for Minneapolis, i Iowa, bare 15 miles sør for grensen. Byen heter Decorah.
mayaya Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 hihi.. du kødder. jeg kjener en som nettopp har vært der, fra Norge. store forhold :-)
Tokatter_USA Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Det overrasker meg ikke. Decorah er egentlig verdens midtpunkt ;-) Neida, men det er en "norsk" by, og maaange nordmenn har vært her/bodd her.
Tokatter_USA Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Vi skal ha bursdagsselskap her i morgen, med lekegruppen vår. Som sagt, hvis du begynner å kjøre kl. 6.30, rekker du det! Bløtkake med jordbær!
mayaya Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 ahaaa... han hadde møtt ei jente derfra på nettet han da, og reiste hjem fra turen med ring ;-) men da er du sannelig ikke langt unna nei. si ifra hvis du farer nordover :-p
Tokatter_USA Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Likevel, selv om det kanskje ikke hadde noe med at han var norsk å gjøre - vel, det eneste jeg kan forklare det (og masse andre tilfeldigheter) er at Decorah faktisk er verdens midtpunkt. Jeg kommer oppover av og til. Jeg tror neste gang blir i april (krysser fingrene). Skal si fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå