Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

drypper det melk og gjennomsiktig væske fra puppene så fort jeg tenker på babyen eller ser andre babyer osv?

her om dagen satt jeg og tenkte på vesla, satt toppløs for jeg lufttørket dem, så hørte jeg en dryppelyd og kjente det ble vått på buksa mi.

når er det vanlig å få melke produksjon? jeg er i uke 30 strax 31 og har allerede hatt det i flere uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert vanlig fra sånn cirka nå..drypper her også..hehe er vel kroppen som forbereder seg =)

Skrevet

Jeg dryppa litt i uke 19 og 20..nå virker det som om det har tetta seg litt igjen. Man skal visst ikke klemme da...

Skrevet

det samme fenomenet skjer når du har fått barnet og kalle melkespreng.

Det kan kome av at du temker på barnet ditt,ser barn,undertøy osv.

Tror på en måte at gravide også får litt melkespreng.

er i uke 25 og har hatt det siden uke 19

Skrevet

Merket ikke noe før jeg var i uke 20, da var jeg på tur og overnattet på samme rom som en venninne og hennes 8 uker gamle baby. Barnegråt på natten satte tydelgivis i gang noe i systemet, hehe

Skrevet

Det er vel bare kroppen som gjør seg klar :-)

Jeg er i uke 31, og har opplevd et par ganger at puppene lekker når jeg hører at niesen min gråter :-) Jeg tar det som en forsikring om at barnet mitt ikke kommer til å sulte før melkeproduksjonen kommer i gang...

Skrevet

Jeg lekker om nettene.. Sånn blank, litt seig veske... Har lekket i flere uker allt.. Er 28+6 i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...