Northernlights Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 87 poeng fikk hun på prøven...Hun fikk ikke noe ekstra credits for at hun hun skrev om kun mm kontra begge deler eller kun mme. "I read it, and you did a very good job" var alt hun sa, når datteren min spurte. Men de hadde en diskusjon i klassen etterpå, og da kom det opp hva mm gjør. Datteren min tok opp det i klassen. Læreren presterte også å si "babies should not sleep in the same room as their parents" .... "because then they think it is ok to do it for a long time". .........datteren min torde da ikke si at mamman både ammer og sover på samme rom som mom and dad. ;o)
Expat Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 !! Det er jo anbefalt at barna sover mors rom til ett år nå, pga krybbedødfare (eller heller klemfare, som ikke blir oppdaget)... For de kommer seg ikke utta ting selv.. Tullete lærer. 87/100 er ikke dårlig da... Får jeg kopi? Kan godt ta hele greia og redigere ut det jeg "trenger"...
Northernlights Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Hun har den oppgaven liggende på skolen. Jeg ba henne ta den med hjem,så jeg kan få gitt den til deg. Men da må jeg skrive kjempemye,om du vil ha hele sullamitten.. ;o) Jeg skal iallefall skrive av ordrett det ang formula kontra breastmilk! Hun fikk 99 på en annen oppgave om 2.verdenskrig. Hun skrev om Elie Wiesel. Det synes jeg var kjempebra karakter. =o)
Expat Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ja 99, stort sett bedre blir det jo ikke. Men 87 er kjempebra også, si grattis fra meg! Trodde dette var på data jeg ser du (dasker i pannen), jada den delen er helt grei!
Northernlights Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Hm,kan kanskje scanne hele oppgaven? Skal se når hun kommer hjem med det. Hun har doodlet noe fælt på papirene hehe... Iallefall fikk hun igang en diskusjon i klassen =o)
mayaya Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Sneik meg inn og så i tråden deres, jeg... Hehe.. Men 87 er jo bra, da! Synes det burde telt litt at hun var så gjennomtenkt, men lærerne kan jo ikke skjønne alt.. right? :-p Synes også det er rart at lærerne lærer bort sånt som at unger ikke bør ligge på samme rom som foreldrene.. Om ikke direkte feil, så iallefall litt på villspor! Mini må flytte ut på rommet sitt når vi kommer hjem til Norge, for vugga er for liten da, og senga hans for stor for rommet vårt.. Jeg gruer meg masse! *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå