Gå til innhold

Mye gulerøtter i sv. = missfarget baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette??? Noen meninger??

Noen sier at har man dilla på gulerøtter og spiser mye av det i svangerskapet, blir babyen gul/oransj.

Jeg spiser MYE, men vil ikke at babyen min skal bli missfarget av det:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg har hørt at babyen får en fin farge av dette, og godt syn=)

Skrevet

Jeg hadde dilla på gulerøtter da jeg gikk gravid med min eldste. Hun var gul-brun da hun ble født, men det gikk fort over. Men jeg var misfarget i huden selv også....

Man skal spise MYE gulerøtter for å få annen hudfarge. Det holder ikke med én pakke gulerøtter daglig! :)

Skrevet

Jeg spiser 5-7 stk hver eneste dag! knasker de som om det skulle vært snop:/ har helt noia for at babyen skal være gul når den kommer ut! Hadde følt meg så fæl da som hadde gjort dette mot min lille!!!!

Har spurt mange jordmødre, leger osv, men føler ikke at jeg får noe svar. Frustrerendes!!

Skrevet

Legene trodde en veninne av meg hadde litt gulsot når hun ble født men så var det moren som spiste massel gullerot men det går bort, men aner ikke om det er sånn enda. Hun her ble født på 80tallet, regner med de ikke hadde tatt feil i dag:o)

Skrevet

Min mamma spiste visst mye gulrøtter da hun gikk med meg, og jeg var ganske brun i huden da jeg ble født. Jeg er født i 73.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...