Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hvordan gikk det med den saken med skolebussen? skjønner virkelig ikke at det er mulig å være så teit som de var altså!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det har jeg også lurt på.
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 La ut en tråd om det her. Han ble suspendert fra bussen resten av uka. Stort ståhei.... =o/
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 haha det er sånn at det nesten blir morsomt... kan jo ikke drive på sånn, må da forstå at små gutter sier mye rart!
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Han har iallefall lært at sex,det sier man IKKE høyt.Hverken på skolebussen eller på selve skolen. Lurer på hva de tenker om de fikk vite at han kledde seg ut som jente i går. ;o) (halloween) Han ble spøkelse før han gikk i nabolaget,da...men han gikk i rosa jakke,BH (med fyll),høye heler og tilbehørende smykker og sminke før spøkelset tok over..hehe
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 hahaha, nå kaster de han vel ut av hele landet... helt forferdelig så konservative de er der borte!
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Nja,ser på meg selv som konservativ.Men dette utviklet seg til å være trangsynt,synes jeg. Terapauten hans reagerte kraftig.Og ringte rektoren hans. Så det ble iallefall ikke helt ensidig. At han ikke skal jage jenter på skolegården og kalle dem hot og sexy, det vet han jo egentlig (han gjorde det også...), men men. Kunne vært verre ting som skjedde. Iallefall hadde han ikke med seg pistol for å skyte klassekameratene. Han truet ingen.... Rister nå på hodet av denne episoden,og ser framover. =o) Life goes on!
Expat Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Morsom historie: Brodern var "fin dame" på ungdomsklubben da han var 13-14... karnevallet selvf. (Det var egentlig uhyggelig hvor mye han lignet på meg med sminke på!) Men iallefall. Han hadde ballonger i bh'n han da. Stooore. haha. Han hadde en av mammas kjoler, og håndveske med en av mine leppestifter i. Lippien kom hjem i brukket tilstand... Jeg spurte hvorfor: Jo, det hadde seg sånn at da en av de andre guttene sprakk den ene ballongen hans, så oppførte brodern seg som en fin dame skulle, han dasket ham i hodet med håndvesken sin... hahahaha
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 hehe..det finnes ikke noe mere artig enn mannfolk (gutter) som kler seg ut som damer!! Gutten min sa at han hadde putta sokker inni BH`n, for ballonger ble for stort. ;o) Han gikk som ei dame,tilogmed...bør jeg bli bekymret?hahaha
Tokatter_USA Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Jeg var på Halloween-selskap i helgen. Der hadde flere gutter på din sønns alder kledd seg ut som jenter, så jeg skal ha meg frabedt at "de der borte" (jfr. Sauen og blomkåls innlegg høyere opp) er så helt forferdelig konservative! :-)
Northernlights Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 "her borte" er de nok like forskjellige som "der hjemme". Jeg var paa en voksen-halloweenfest "her borte" engang, og da var det to mannfolk som var damer. Hehe,de tok kaka! Den ene hadde laant svigermora si sin BH (les:hengekoeye!), kjole,sko og stroempebukse. Han var "senil gammel dame" med lebestiften utenfor og paategna oeyenbryn...han var et syn! Men her i huset tror jeg nok soestra paa 15 hadde de fleste fingre med i spillet ang paakledningen, og saa ballet det paa seg..hehe
Northernlights Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10727595 der var den. Alt har gaatt helt fint denne uka.Utenom at han har dratt opp en gassledning uti hagen vaar,..... :-/ Alt det han finner paa....
Gjest Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 ja de er nok forskjellige der borte også, har møtt mange snille og interessante amerikanere. har bare intrykket av at styremåte og disiplin er mer konservativt enn i norge. og at sex og alkohol er noe man ikke snakker om... Men det kan selvfølgelig hende at jeg tar feil der=)
Northernlights Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Lengre oppe er linken til det jeg la ut. Vedder paa at den mest taalmodige dibber ville ligget langflat etter en dag med denne gutten. Og jeg som trodde jeg "kunne" dette med aa oppdra barn foer han ble foedt. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå