Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 gratulerer lille venn,med 1 år's dagen =)) Godt du kommer etter,smaaen.hehe. Husk at du skal kreve masse is,kake,brus,godis,og livretten din til middag.ha en super bursdag. Grattis med dagen!! Hurra hurra hurra hurraaaa!!! Stoor klem fra "T-J" Ps,mamma sender ogsaa klem =)
Karomamma Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med dagen til idefixbabyen!! HIPP HIPP HURRA
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hipp hurra for bursdagsbarnet og mamman:-))
Maud Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med dagen til både baby og mamma. Den første bursdagen er noe spesielt :-)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Tusen takk for gratulasjoner :0) Tenk at 1 år har gått siden jeg fikk møte min vesle keiser. Nå har Marius blitt ett år...HVOR har året blitt av?? Nesten vemodig jeg over at det har gått så raskt.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 hurra for bursdag på sundmøre!!!!!!!!!!!!!!! Tenk et år siden!!!! håper dere får en fin dag ! god klem fra
Milli Vanilli Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Ja, gratulerer er fra meg også:-) Håper dagen blir kjempefin!!
Plutseliten :) Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer så mye med 1 åringen!!! Og en hilsen til mamman,det er en spesiell dag ) Klem
phantomet Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med 1 årsdagen. Håper dagen har vært strålende fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå