Gå til innhold

hurra for idefixbabyen!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer lille venn,med 1 år's dagen =))

Godt du kommer etter,smaaen.hehe.

Husk at du skal kreve masse is,kake,brus,godis,og livretten din til middag.ha en super bursdag.

 

Grattis med dagen!!

Hurra hurra hurra hurraaaa!!!

 

 

Stoor klem fra "T-J"

 

Ps,mamma sender ogsaa klem =)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen til idefixbabyen!!

HIPP HIPP HURRA :)

Skrevet

Hipp hurra for bursdagsbarnet og mamman:-))

Skrevet

Gratulerer med dagen til både baby og mamma. Den første bursdagen er noe spesielt :-)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner :0) Tenk at 1 år har gått siden jeg fikk møte min vesle keiser.

Nå har Marius blitt ett år...HVOR har året blitt av?? Nesten vemodig jeg over at det har gått så raskt.

Skrevet

hurra for bursdag på sundmøre!!!!!!!!!!!!!!! Tenk et år siden!!!! håper dere får en fin dag !

 

 

god klem fra

Skrevet

Ja, gratulerer er fra meg også:-)

 

Håper dagen blir kjempefin!!

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 åringen!!!

Og en hilsen til mamman,det er en spesiell dag :))

 

Klem

Skrevet

Gratulerer med 1 årsdagen. Håper dagen har vært strålende fin.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...