Gå til innhold

Hilsen fra varmere breddegrader.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er kort innom for aa sjekke om det har skjedd noe nytt de siste par ukene, samt sende en hilsen til alle dere der hjemme i Norge.

Befinner meg for öyeblikket paa Tenerife - naermere bestemt Playa Las Americas. Dagene her gaar stort sett med til bading og soling, men vi har ogsaa leid bil noen dager og vaert i Loro Parque paa nordsiden av öya, samt vaert paa Teide, Spanias höyeste fjell.

Victor-gutt har det fint, varmen er ikke uutholdelig - 23 - 25 grader. Akkurat naa sover han i vognen sin som staar her ved siden av meg i nettsonen paa hotellet. Badet har han ogsaa gjort; saltvannsbassenget paa hotellet er oppvarmet og holder sikkert mellom 25 og 30 grader et sted. Ikke noe problem aa bare jumpe uti hverken for liten eller stor. (Mor er en ordentlig pyse naar det kommer til kaldt vann, men her gaar det kjempegreit :)

Storesöster paa 4 har blitt en racer i vannet siden vi kom, etter 2 dager hoppet hun fra kanten uten hjelp og naa har hun blitt veldig flink til aa svömme ogsaa (med armringer). Hun svömmer til og med med öynene aapne under vann uten svömmebriller, og alt dette har hun funnet ut av helt selv. Baade pappaen og jeg er naermest sjokkerte, hun har aldri gaatt paa babysvömming og har ikke mye fartstid i basseng fra tidligere heller, saa vi synes hun er steintöff!

Da faar det ikke hjelpe at hun sikkert har svelgt noen liter saltvann i löpet av oppholdet.....

Naa lakker og lir det mot slutten av oppholdet - söndag baerer det hjem igjen til Oslo, og huttemeitu.

Dere som skal paa treff i morgen; ha det trivelig og saa ses vi etter hvert.

Og saa önsker jeg dere alle sammen en god helg: )

Naa skal jeg gaa tilbake til hotellrommet og saa skal jeg lese ferdig de siste kapitlene av Jo Nesbös "Snömannen". Greier ikke en natt til uten aa ha fatt den hele og fulle lösningen paa den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo bare herlig ut da!!!

Heldig som kan kose dere i sol og salt vann:-)

Gøy med små badenymfer, selv om det innebærer en liter eller to gjennom systemet, sikkert bare sunt;-)

Nyt siste dagene!!

Skrevet

Jeg er ørlite grann misunnelig kjenner jeg. Det hadde gjort godt med sol, bading og late dager nå. Kos dere de siste dagene!

Skrevet

Hei Maggi!!

Akkurat kommet hjem fra moden-treffet i Oslo. Kjempekoselig som alltid. Skikkelig surt og kaldt ute i dag så det varmet litt å lese hilsen fra deg. Merker at jeg blir veldig sjalu også.... :-)

Så tøff storesøster har blitt da!!! Kjempeflink!! Du får kose deg nå de siste dagene og så sees vi når du er hjemme etter hvert.

God helg

Klem fra Mathias og Mamma :-)

Skrevet

Hei Maggi!

Litt misunnelig på deg, men ikke egentlig siden du må forlate herligheten i morgen allerede... Kos deg masse de siste timene! Håper du har fått smake masse på deilig spansk drikke ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...