Gå til innhold

Har mindre melk nå enn for en mnd siden.... har jeg lite melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For kanskje 1 mnd siden begynte Mina å sove fra 19 - 03 uten mat, jeg pumpet meg før jeg la meg og fikk ut ca 140 ml på ett bryst, det andre "sparte" jeg til henne.

Nå har jeg gjort det men har bare fått ut ca 80-90 ml de siste kveldene..

I tillegg føles brystene mykere og mindre fulle enn før.

Virker som at hun er fornøyd, men har ikke veid henne på lenge.

Hun er 3 mnd og jeg fullammer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næ, dere øker sikkert bare. Er du stressa for noe (dåpsplanlagging er standard...) Legg til når hun vil ha så går det så bra så...Og slapp av litt!

Skrevet

å ¨spare¨ ett bryst ved pumping når det kommer til å gå mer enn 3 timer, har ingenting for seg, en pupp har sine begrensinger hva melkemengde angår. :) Etter 3-4 timer er puppen ¨full¨ Pump begge to du før du legger deg!!! Kan hende prod ha gått litt ned, siden det har gått så lang tid på det ene brystet, samtidig så spiser hun nok mye mer så det er ikke helt sikkert, 3 mnd er jo ny tid for økning, Så lenge hun er fornøyd er nok alt bra!!!

At brystene føles mindre fulle er helt normalt, du har ikke dermed mindre melk. Deilig å slippe spreng er det ikke??

Tulla mi er litt over 3 mnd, og jeg har mer melk nå enn før, men ikke så sprengt ;)

Skrevet

takk for svar dere! grunnen til at jeg sparer ett bryst er at hun 50% av kveldene våkner når jeg legger meg rundt 1...så da er det litt dumt å komme med to tomme bryst..

får bare tro jeg har nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...