Susi og prinsessa Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 På kvelden ammer jeg min 3 mnd gamlee baby i søvn. Når jeg prøver å amme henne på stua på kvelden, blir hun helt krakilsk og klarer ikke å spise seg ferdig. Når jeg tar henne med på det mørke rommet roer hun seg og sovner etterhvert ved brystet, hun raper og sover 6-7 timer. På dagen kan hun sovne av seg selv i vogna, men på kvelden må hun liksom ammes i søvn. Er det dumt å gjøre det på denne måten, ser at det er anbefalinger om å ikke la barnet sovne ved brystet, hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg gjør akkurat det samme. Synes det er koselig og enkelt. Får nok prøve på litt skikkelig rutiner etterhvert, men når babyene er så små, så synes jeg man skal kose seg så mye som mulig.
Susi og prinsessa Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Ja, det er sant, det plager ikke meg, bare lurte på hvorfor man evt skal unngå det..Veldig koslig, også spiser hun seg ferdig og blir god og mett istede for å å jage seg opp og sovne halvmett
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vet ikke helt hvorfor man skal unngå det, men man bør vel ikke skjemme dem bort for mye. Det er vel det. Så det kan jo hende det blir litt vanskeligere for oss å vende dem av med det senere. Men foreløpig gjør jeg det som jeg føler er riktigst for meg og den lille, så får jeg heller takle konsekvensene siden. Kan da ikke være så ille
Marolla Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Det er vel mer for at leggerutinene senere kan bli verre og/eller at det blir et problem hvis dere en gang trenger å ha barnevakt. Jeg ammer henne ofte i søvn selv, men vet at om hun ikke sovner ved puppen, så kan hun bysses i vogga eller i vogna til hun sovner. Ofte kan jeg bare gå ifra henne også. Hun er ikke avhengig av meg for å sovne,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå