Gå til innhold

Halloooooooo! Is there anybody out there?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og "snakker" med meg selv... Pappaen er ute og spiller darts som han gjør hver torsdag og jeg skal snart pakke. Snart altså, om ikke så altfor lenge...

 

Ha en fin helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Rask tur innom for å si god helg til deg ;)

 

Etter en times egenpleie på badet....tur ut for å kjenne på kulda,nattasusse storesøster og rydde litt :)

 

Har du pakket????

Skrevet

Neeeeei, jeg utsetter og utsetter. Må opp halv 7 i morra, men det later jeg som ikke stemmer for da gjelds det liksom ikke. Og nå må jeg en tur på verandaen.... Slikt å gjøre, slikt å føre...

Skrevet

Det er liksom alltid noe det er vanskelig å sette i gang med...særlig når man vet man må...hehe...jeg tror det er siste rest av trassalder ;)

 

Halv 7....det er egentlig halv 8 det da :))

Trøster jeg med med nå når klokka plutselig har blitt veldig tidlig når det kommer happylyder fra babysengen i 8 tiden :) Jaja..klokka er jo egentlig 9 ;)

 

Skrevet

Akkurat kommet inn døren hjemme:-)

 

GOD TUR!!!

Skrevet

Jeg har lurt på det før også vet jeg. Når sover dere egentlig?! Nå er du vel på vei til det høye nord. Håper du fikk med deg klærne som innfrir alle krav og at syngingen går bra.

Skrevet

Jeg er veeeeeldig seint ute her .... men håper du har en fortreffelig helg der oppe i nord!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...