Karomamma Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Sitter her og "snakker" med meg selv... Pappaen er ute og spiller darts som han gjør hver torsdag og jeg skal snart pakke. Snart altså, om ikke så altfor lenge... Ha en fin helg alle sammen!
Plutseliten :) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hallo! Rask tur innom for å si god helg til deg Etter en times egenpleie på badet....tur ut for å kjenne på kulda,nattasusse storesøster og rydde litt Har du pakket????
Karomamma Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Neeeeei, jeg utsetter og utsetter. Må opp halv 7 i morra, men det later jeg som ikke stemmer for da gjelds det liksom ikke. Og nå må jeg en tur på verandaen.... Slikt å gjøre, slikt å føre...
Plutseliten :) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det er liksom alltid noe det er vanskelig å sette i gang med...særlig når man vet man må...hehe...jeg tror det er siste rest av trassalder Halv 7....det er egentlig halv 8 det da ) Trøster jeg med med nå når klokka plutselig har blitt veldig tidlig når det kommer happylyder fra babysengen i 8 tiden Jaja..klokka er jo egentlig 9
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Akkurat kommet inn døren hjemme:-) GOD TUR!!!
Maud Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg har lurt på det før også vet jeg. Når sover dere egentlig?! Nå er du vel på vei til det høye nord. Håper du fikk med deg klærne som innfrir alle krav og at syngingen går bra.
♥Snulder Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jeg er veeeeeldig seint ute her .... men håper du har en fortreffelig helg der oppe i nord!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå