Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ei jente på 1 år som liker visse reklamer på TVèn som Blue i montèr reklamen, og tegneseriefiguren i Leasy- reklamen. Vi har likevel ikke latt henne se på TV, men hun plukker opp enkelte ting hun liker. Når begynner barna å se barne-TV egentlig?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Tror faktisk gutten vår var rundt 1 års alderen, når han begynte å vise intr for barne tv. Nå er han 2, og er veldig glad, dersom han får titte litt på en film, etter barnehagen, når jeg lager middagen. Og barne tv er et must )
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Flott, takk for svar! Tenkte kanskje det var litt tidlig, men synes også at det er viktig at de stimulere visuelle sanser, bare det ikke blir for mye i starten. Barne-TV er jeg absolutt for!
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Min er 2 år og overhodet ikke intr i tv.
lifa og Eline Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Merker at snuppa på straks 21 mnd. synes tv er spennende ,men har ingen planer om å innføre fast barnetv på lenfe enda. blir litt innimellom bare.
Kuredu Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jenta mi er 15 mnd og har blitt veldig interessert i tv siste mnd. Hun sitter ikke lenge om gangen, men husker jeg på det og vi er hjemme når barnetv starter skrur jeg på tvn. Teletubbies, Postman Pat og Ole Brumm er veldig poppis. Men har ikke noen fast tv tid nei.
Leeloo76 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Animal Planet er poppis (hender vi spiser frokost til den), gamle Disneytegnefilmer funker innimellom. Ellers setter hun seg aldri rolig ned og ser på TV, selv om den jo står på i bakgrunnen en del (jeg vet, dårlig vane ). Hun liker også når det kommer på musikk, så setter noen ganger på en musikkanal. Stort sett ignorerer hun TV'n, kunne aldri brukt den som barnevakt. Har ikke prøvd å få henne interessert i barne-tv, jo lenger jeg slipper jo bedre, det kommer vel når de begynner å snakke sammen om det i barnehagen, og det er nok en stund til.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 eldstemann har vært frelst i barne tv siden han var 8 mnd faktisk..satt muse stille og glodde..hehe men minstemann på snart 2 år er ikke så intr og sitte stille og se på barne tv nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå