susi oktgutt06 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 et lite spørsmål bare..lurte på og annskaffe minsten en slik og lurer på hvordan pakker dere småtrolla ned i en slik...lurte på den med spenner ikke knyting. men skal de sitte oppi som en sovepose når de er 1,5år? litt dumt spørmål kanskje men har sett på den på nettet og ser at den er til og brette over men det går vel bare når de er spedbarn. blir den da varm nok og lang nok.... setter pris på svar. minsten begynner i bhg i slutten av mnd.
hårsår Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg kjøpte dunpose til jenta mi da hun var 3 mnd. Den samme har hun ennå, men må sitter hun i vogna med denfra skuldrene og ned. Hun har jakke og sko på seg inni posen. Jeg kommer til å bruke den så lenge det er plass til henne. Kjøpte den i lengde 94 dengang, og den var like fin i 3 mnd stadiet som nå- 1 år og 1 mnd ) På 1 års kontrollen var hun 78 cm lang, så jeg kan ha denne hele vinteren og våren ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå