Gå til innhold

hvilken åpningstid har bhg deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er åpen fra 06.45-17.15.

bhg. til søstren min var åpen fra kl. 08.15-16.15! syns det er veldig lite med tanke på at mange foreldre pendler, det var komunal bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagen her er åpen fra 07.15-16.30.

Skrevet

7-17

Var 0645-1715 tidligere, men det ble innskrenket for å få mer voksen bemanning i kjernetiden.

Skrevet

7.30 til 16.30

Synes det er litt i korteste laget, det er ikke lett å finne en jobb som passer til et så begrenset tidspunkt.

Trenger ikke ha lillegutt flere timer, men skulle gjerne hatt muligheten til å levere tidligere, eller hente senere......ikke begge deler samtidig da, he he.

Skrevet

06.45-16.45, privat barnehage

Skrevet

Enig med Intensity.

Bhg:n her til tulla er også oppe 07.30 til 16.30.

Så det er ikke bare bare og finne en jobb som passer. (sambo får ikke levert/hentet for han kjører så langt til/fra jobben hver dag så han reiser kl 5 og er hjemme 17.)

Men dette er jo familie bhg så da er det jo bare ei som jobber der. Så skjønner det jo på en måte også.

Skrevet

fra 06.45-17.15 :) men nå driver de å skal få i gang en prøveordning hvor de skal være åpne på kvelstid også, slik at foreldre som jobber skift skal få det litt enklere :) helt supert!

Skrevet

06.45 - 17 00.

Men det er kl 17 de skal være ute av barnehagen og er i praksis d åpent til ca 1645-1650 slik at det er tid til å stenge også.

Skrevet

Her er det åpent fra 0700-1700

Skrevet

07.45, (07.30 om man søker om det) og til 16.45

kommunal bhg..

Skrevet

ja, de ser helst at vi henter kl. 17 sån at alle er ute til 1715.

men er ikke sån at de som blir henta etter 1715 må sitte i garderoben å vente!

Skrevet

7-17

Men barna får maks lov å være der i 9 timer. Selv er jeg veeeeldig glad for at mine barn slipper det. Leveres sjelden før 9 og henter som regel senest 15.30. Men akkurat nå er jeg i permisjon da med minstejenta. Blir å hente nærmere 16 når jeg må ut i jobb igjen, men aldri før 9.

Skrevet

07:30 - 16:30

Skrevet

07:30 - 17:00

Måtte si opp jobben min fordi jeg pendler til jobb, før dro jeg hjemmefra kl 06:15 og var hjemme igjen kl 17:15 - med denne barnehagens åpningstider ville det ikke gå å pendle lenger, derfor måtte jeg si opp i forrige uke.

Mannen min jobber skift, så det er jeg som må hente og levere i bhg... Er nå arb.ledig, men har søkt flere stillinger i nærområdet og håper på å få ny jobb veldig snart =)

Avhengig av en 08-16 jobb da...

Skrevet

Vi slår visst alle her i kort åpningstid: 07.30-15.45.

Grunnen til kort åpningstid er at vi bor slik til at ingen pendler, max avstand til jobb her er 4 km, og alle arbeidsplassene har vaktskifte eller stenger før tre. Så da har man faktisk god tid både før og etter.

Skrevet

er det ingen som pendler!?!

da er det jo ganske greit, men slike åpningstider kan ødelegge mye for småbarns foreldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...