miss25 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er i dag 22 dager over ikm, tatt flere tester men med negativt utslag.. I kveld tok jeg en eggløsningstest bare for morros skyld, å den var positiv.. kan eggløsningstesten vise at jeg er gravid??
Babyønske44pp Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 hei. jeg har ikke veldig peiling , men jeg tror ikke den kan det. men om EL testen din var positiv så burde du ihvertfall ha masse sex tror EL testen kun kan gi deg svar på om du har el eller ikke. men som sagt jeg har ikke kjempe peilig, men ha MASSE sex lykke til
Babyønske �� Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Joda, eggløsningstester kan slå ut ved graviditet. Men noen sikker metoder det vel ikke. Her kan du lese mer om det: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Men når du er så langt over er det rart at ikke graviditetstest slår positivt ut.
lykkeni=) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hei=) jeg har hørt at det kan slå ut på en el test hvis man er gravid=) lykke til!
Babyønske44pp Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 jeg beklager. da svarte jeg feil tidligere- beklager.
miss25 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 skal ta en graviditetstest i morgen tidlig... er veldig spent nå ja=)
perle* Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 De slår ut på graviditet ja.. Det var det første jeg reagerte på, helt positive el tester.. krysser fingrene for deg.. =)
miss25 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 Fått time til legen på mandag. tok g.test på fredag med negativt resultat, er i dag 22-23 dager over ikm. Håper han finner ut hva som er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå