lenej :o) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 går bra her? ville bare si at igår, så bakte eg den kaka, som ho wenche bakte i God Morgen Norge, å den var IKKE god!! mer smaksløst greier har eg ikke vært borti!! men anbefaler dere alle, å heller bak en vanlig sjokoladekakebunn, elelr krydderkakebunn, elelr gulrotkakebunn, å bruke den kremen på. den var faktisk veldig god, når du hadde frø fra en vaniljestang oppi. den wenche-kaka, det var verken vaniljesukker eller bakepulver i oppskrifta, så den var smaksløs, og FLAT! kan godt sette opp en ny oppskrift til dere heller, som går ann å kombinere med den ostekremen, for den var som sagt veeeldig god...!
lenej :o) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 fant fram min kjære oppskriftsbok, å her kommer en kombinasjon heller: Lene's superkake!!! bunn: 200g smør 2 dl sukker 1 dl brunt sukker 3 egg 1 dl yoghurt naturell 4 dl hvetemel 1.5 ts bakepulver 1.5 ts natron 1 ts kanel 4 dl revet gulrot 50 g valnøtter ostekrem: 375 g mykt smør uten salt 375 g (3 pk) tine ost med ananas og mandarinsmak 750g melis 2 dråper vanilje-essens frø fra 1 vaniljestang Pisk mykt smør, sukker og bruntsukker sammen, å ha i ett å ett egg. rør inn yoghurt. bland det tørre, og rør inn. steik kaka i rund form nederst i ovn på 200grader i 50 min. aaaaavkjøøøl... lag ostekremen med å blande alt ilag. (anbefales å bruke en mikser..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå