Karomamma Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 ...fordi jeg i løpet av få minutter bør velge et par antrekk som skal være: - mørke (den er grei) - litt kule og sexy - som jeg føler meg vel i (ha ha ha) - ikke for trange (skal danse og vrikke) - ikke for posete heller (skal tross alt være tøff syngedame) - behagelige (blir noen timer på scenen fredag og lørdag) - ikke for varme (lyset er sterkt og jeg svetter som en gris...) Dette blir jammenmeg enkelt dere, tror jeg liksågodt utsetter resten av pakkingen litt til... GI MEG STYRKE!!!
iznogood Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det var jo en artig utfordring. Uansett hva antrekket blir, så vedder jeg på du blir både stilig og sexy. (sånt pleier dog å gå på bekostning av behagelig...) Masse lykke til med å finne det rette! :-)
Plutseliten :) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Sender litt styrke og råder deg til å ta tights, en tynn bomullssinglett med en fresh tunika over.....lett,sexy,luftig og stilig )
Karomamma Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Tusen takk for tilliten, dere!! Dessverre så er jeg nok ikke så snacksy i tights og tunika for tiden (litt dumt med klesstørrelsen....) Men teoretisk hadde det vært en god idé
Plutseliten :) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Da kan ikke jeg hjelpe,men er helt sikker på at du finner noe bra å ha på deg )) Lykke til!
Karomamma Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 He he, det er ikke SÅ ille da Nå har jeg prøvd, pakket og latt alle prinsipper fare. Tatt med alt for mye, bare i tilfelle... Natta
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Power to the people:-)) Ha en riktig så god tur du sexy modne kvinne;-)) Blir så bra skal du se:-)
Bægge dætern Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 CONFIDENCE MAKES SEXY! lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå