Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 IKKE gni seg i øyet når man har hakket chili. Faen. Det kan åpenbart ikke gjentas for ofte. (Ja, det var ikke noe poeng utover det. Sympatierklæringer, trøst og generell smisk mottas selvsagt).
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Dagens andre moral: Når man har gnidd seg i øyet med chili på hendene, så skynd deg å helle melk i øyet. AU!!
Ikkelektuell Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Bare synd at man aldri lærer. Du kan banne på at det går maks ei uke før akkurat det samme skjer igjen. Du har min sympati.
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hahaha.. eg skifta ein gong tampong rett etter eg hadde hakka chili.. Og chilien var til ein litt høgtideleg middag med mange eg aldri hadde møtt før. Ulideleg..
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Mhm, vært borti den. Bare at det var ikke tampong, men ... err, ja, jeg hadde heller ikke møtt henne før. Ikke møtt henne igjen heller, rart med det ...
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hehe, no var kanskje mitt innlegg litt kort og uforståeleg; men det EG meinte, var at etter at eg hakka chili, så skifta eg tampong. Deretter fekk eg store smerter, noko som tidsmessig falt samtidig som maten var servert. Til ein middag med mange eg ikkje hadde møtt før, og som var litt høgtideleg fordi dei var ei eller anna form for minnemarkering av noko. Eg var der som "følge", difor eg ikkje hugsar. Så turte ikkje gjere anna enn å late som ingenting, sjølv om eg ville hoppe, sprette og hyle i smerter.. Jaja. Synd med one-night-standen din -(som eg tolka det som)
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Hehe, joda, jeg skjønte det. Bare måtte presisere at min lignende episode ikke gikk ut over meg selv. ;-) Det var visst en utbredt torturmetode i gode, gamle dager - å pakke chilifrø inn i noe som gikk i oppløsning sakte men sikkert og stappe det opp i ymse hulrom på den man ville ha fornuftige svar ut av.
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Så du har det med å bruke torturmetodar frå middelalderen på dei du likar ekstra godt? Snasent! Går betre med auga, forrestos?
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jo, det kom seg, saved by the bell - eller reddet av kontaktlinsen om du vil, den tok nok verste støyten, stakkar. Mhm, jeg har visst det. Burde nok satse på å henge mer i s/m-miljøet.
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Godt å høyre. At du er betre altså. Ser for meg at du kjem til ein sånn sadomasochistisk gjeng og liksom vil "henge" med dei. "ja, flott med dei maskene og piskinga og alt det, men kva med chilifrø bak øyelokket? Eller i skjeden? nokon som er med på den??"
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Tør ikke. De jeg kjenner der hadde sikkert vært med på det. Apropos såntno', har du sett den helt fantastiske eksamensfilmen til han guttungen som vant Big Brother en gang - "Lærhomsen"? Den anbefales såååå!
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Har aldri sett Big Brother, så viss nokon relaterest til det, skjønnar eg fint lite. Dvs. eg veit kven Anne Mona er, har lest om henne i Mamma eller eit anna kvinne/mor-magasin.. Du hugsar ikkje noko namn? Eg kan vel berre google "Lærhomsen" Har ikkje sett filmen nei.. Veit ikkje om eg tør heller, haha. Viss du kjem på den som ein digresjon til det me snakkar om, meiner eg.
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Ok, internett er fantastisk. Og så kjapt! No har eg lest om den. Høyrtes interessant ut. Eg likar å få røska litt i fordommar og utfordre verdsbildet mitt innimellom. Samt lære noko nytt. Visste ikkje at det fantes ein gay&lesbian filmfestival, til dømes.
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 Nei, det har egentlig ingenting med Big Brother å gjøre, men Lars Joakim Ringom vant BB og har regissert filmen. Det er en dokumentarfilm om Svein Skeid, en ... vel, lærhomseaktivist. Og ellers en sånn koselig gammel onkel-type. Aldeles rasende festlig film som glefser i alt man har av fordommer mot mennesker som synes det er turn-on å spasere rundt på Karl Johan i svart latexdrakt med maske og en lenke rundt halsen. Se den, se den. =)
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 Skjønte at filmen ikkje hadde med BigBrother å gjere, men sidan du skreiv "han frå Big Brother" ville eg berre sei at det seier meg ingenting. Same med alle dei som heiter noko med Idol-. For eg har aldri sett Idol, så viss nokon sa "ja, ho der Idol-_>>- har jo gjort ditt og datt", så ville eg ikkje visst kven det var, men derimot "DIB-->>-".. Går det an å leige den då? Er den gitt ut på DVD? Forstod den var ganske kort. Kanskje ikkje vanleg å gje ut korte dokumentarar på DVD?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 Eh, torturmetoden jeg kun har lest om, aldri utførtpå noen, bare så det er sagt, som jeg aldri kom over, er et rør som man setter inn i skjeden. I det andre rørettar man feks en mus.Som man da setter inn i, eh musa. Hvilket høres verst ut? :/ Tror jeg hadde foretrukket chilli, dersom det var et valg. (Men hadde noen torturert meg hadde jeg neppe fått velge)
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #17 Skrevet 1. november 2007 Æsj, det der minnar meg om noko eg las i American Psycho ein gong eg var kun 15-16. Hadde nesten klart å fortrenge at eg bladde i den boka..
Gjest Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 Jævlig kjipt og ha på seg to kondomer, putte tigerbalsam i mellom de to, og ta russisk rulett på hvem som skriker først- ham eller henne... ikke selvopplevd vil jeg gjerne presisere.
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #19 Skrevet 1. november 2007 Ha'kke peiling, jeg så den på kino i sommer - men om du kan få tak i den, så anbefales den voldsomt.
RundLurt? Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 Moralprekener var jeg ferdig med å ta imot når jeg flyttet for meg selv som 16 åring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå