Gå til innhold

å der kom tanta


Anbefalte innlegg

Skrevet

så da var det over i 10pp. Søndag starter jeg på pergotime, så da får vi se hva som skjer fremmover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt tanta kom da.. Håpe det klaffer for dere når du begynner på pergotime da:o)

 

Lykke til..

Skrevet

Så synd. Er det første pergo kuren du skal prøve? Det blir iallefall spennende. Håper det klaffer for deg snart. Jeg er selv ferdig med min første pergokur og i går, 5 dager etter siste pergo tablett, hade jeg sinnsykt mye vondt. Dette sier de er pga eggene, så da er det vel verdt det. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...