Gå til innhold

Nå begynner de syv dødssynder på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg TAKLER bare ikke den mannen, må han liksom altid trykke i seg mye dritt og spy heeele tiden? Menmen, jeg sitter jo her og ser på da.

Hørte foresten ( nå vet ikke jeg hvorvidt det stemmer da) at han i den ene episoden kjøper seg barnehore i thailand. Kvalmt og jævlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker han heller ikke,syns han er motbydelig rett og slett.

Skrevet

Hehehehe, morsomt så langt da =D

Skrevet

Bra tissefant hadde han oxo... ;p

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet helt imot den mannen, men så blir jeg alltid litt mer ydmyk i holdningnene mine når trynet hans dukker opp...

Tror jeg må innrømme at jeg ble positivt overrasket, jeg. Kinnene er røde!

Skrevet

He,He... Jeg digger han Kristoffer jeg! Vi satt her og lo så tårene trilla.

Det er ikke en barnehore (hvodan du klarer å i det hele tatt å komme på et sån ord??? Tror virkelig ikke de finnes!) Det er en 35 år gammel bareier.

Skrevet

ååååja, det blir jo noe helt annet da. Var tanten min som sa det var en liten gutt (Og som jeg sa så viste jeg det ikke sikkert)

Har du ikke hørt om prostitusjon av barn?

Skrevet

Selvfølgelig har jeg hørt om barneprostitusjon, men å kalle en unge for barnehore var litt drøyt. En hore er en som selger seg selv, det er jo ikke det som skjer i barneprostitusjon. Der er det syyyyke voksene mennesker som selger barn.

Skrevet

Hva skal man kalle de da? Barneprostituerte? Det blir like forkastelig uansett hvilket ord man setter på det.

Skrevet

Ja, det er grusomt uansett hva du kaller det, men jeg forbinner en hore med en person som selger seg selv frivillig.... Og det er jo ikke det disse barna gjør.

Skrevet

Jeg tenker egentlig at hore og prostituert er just det samme jeg.

Skrevet

Jeg tenker Karimari satt og så på. Hun har jo hatt seg med mannen:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...