Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Den buler bokstavelig talt ut på ene siden og er helt flat på andre....herregud, det ser så rart ut.... haha =)
*1+1=2 små* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 hihi har skjedd en del ganger her og ja;) Er sikkelig lol å se på!!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hos meg har den lille lagt seg godt til rette på høyre side, så her er magen konstant skjev......... Føler alle kan se det........ hehe.........
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Det er så utrolig rart når det skjer Av og til lurer jeg på om hun står "i bro" der inne og skyter rumpa og ryggen til værs! Seriøst mye ommøblering der inne til tider
Bdancer Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 min har ligget med overkroppen på venstre siden helt siden den la seg med hodet ned (ca uke 28).. så magen er helt skeiv og navlen er ikke sentrert..ser ut som huden er strukket mer på den ene siden også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå