LadyLuck & Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg får ikke frem bildene mine. Hvilker format må bildene være? (.jpg, etc) Er helt ny på dette,og føler meg passe grønn
LadyLuck & Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 dytte.. i skikkelig "lage" humør, må utnyttes.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hvis bildene ligger i undermapper, må du åpne selve mappen de ligger i. (Hvis du feks har Mine Bilder, også ligger bildene sortert i mapper igjen under Mine Bilder) Hvis det ikke fungerer, prøv å gå opp ei mappe også åpne på nytt igjen:o)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 jeg må flytte de bildene jeg skal bruke til "my recived files" for å kunne bruke de på scrapbook flair. må ordne det før jeg åpner programmet... litt tungvindt egentlig...
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ja, får du de ikke fram med å åpne mappen de ligger i altså? Har sletta Scrapbook Flair fra pcn nå og heller lasta ned pain.net for å scrappe der:o)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 nope. verken "mine bilder" eller alle mappene som ligger under.... aner ikke hvordan jeg skal ordne det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå