Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Skal på KK i bergen og ha sånn utvidet ul for å se etter avvik på babyen osv...(tror eg) Men kan de se kjønnet da?
wilma<3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Desverre d kan man nok ikke. Rundt denne tiden er kjønnsorganene nesten helt like. Jeg var på ul i uke 14 og legen sa at d var for tidlig å se men hvis han skulle antyde noe ble d gutt.. Var så på ul i uke 19 og d er 96% sikkert ei jente, så d er nok lurt å vente me å håpe på å få se d;) Men lykke til uansett;)
glad i mange barn Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 kommer an på hvordan barnet ligger ,men det skal kunne gå an fra uke 12 sies det,men er nåk sikker litt usikkert om det er det ene eller det andre,kommer an på kor godt ul apparatet er oxså,men du kan jo alltids høre......men sikkert ikke noe man kan stole på 100% iallefall. men uansett så er det fantastisk og se det lille hjertet som slår.og det lille nurket.lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Du som skal på KK i Bergen: kan jeg spørre hvordan du fikk til en UL der? Fikk avslag vi :-S
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 En gynekolog på sykehuset her eg bor sendte rekvisjon( eller hva det heter) pga eg mistet en gutt i en sen ma...Og det var vist rutine å bli sendt på sånn ul neste svangerskap. Kommer inn under den ekstra oppfølgingen... Ok, får slå meg til ro til ord. ul da =D
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 er det forresten 3d ul eller vanlig ul de bruker der?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 ok skjønner takk for svar i hvertfall.. skjønner de prioriterer det.. her var det pga medisiner og alkohol i begynnelsen av sv.skap men det ble avvist så bestilte priv UL i stedet for å betrygge meg selv
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 på kkb tror jeg de bruker bare vanlig.. men ikke sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå