Gå til innhold

mange som har hvert/ skal på tidlig UL?


Philippa=)

Anbefalte innlegg

jeg skal på tidlig UL, pga jeg har gått på slankepiller inntil nå mandag, da jeg fant ut at jeg var gravid. håper at alt er som det skal!

men nå forstår jeg hvorfor ikke sl.pillene ikke virket.... tjihii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt er bra da:)

 

Jeg skal på UL om en uke.. Regner med at jeg er 6-7 uker på vei da.. Men det er det vi skal finne ut av.. Gleder meg kjempe massse og håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede vært to ganger. Første gang trodde de at det kunne være tvillinger. Andre gang ble det bekreftet at det var en liten spire. 8+1 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd når jeg var 6 uker på vei, på grunn av usikkerhet ang. terminen. Det var en flott opplevelse å høre hjerte på den lille banke :) lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ul om 1-2 uker! Gleder meg! :) Grunnen var brunlig utflod da jeg var 4+0 og at jeg hadde folinsyremangel for et par år siden. Men legen sa at han bare måtte ha noen grunner å skrive på søknaden og at han var helt sikker på at alt er som det skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du HØRE hjertet,når du bare var 6 uker på vei? Jeg er 7-8 uker på vei,skal på UL i morgen.Men trodde bare jeg kunne se hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...