Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har et forhold som har vart i noen måneder. Begge er travle mennesker, og det er ikke alltid like lett å få barnevakt om man skal overnatte hos hverandre. Har et barn på tre, som har møtt den aktuelle et par ganger- stor suksess. Jeg bare lurer på om kjæresten skal få overnatte mens barnet er hjemme- det er vanskelig å få barnevakt når anledningen byr seg. Dessuten har jeg ingen avlastning, så jeg er ikke alene annenhver helg. Er bare redd for at hun skal knytte seg veldig til kjæresten min (selv om overnatting ikke vil skje ofte) og bli helt knust om det ikke varer... Har ikke hatt kjæreste med hjem før, så jeg vet ikke så mye om hvordan hun vil reagere. Har noen erfaringer med barn på samme alder...?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 mini her er bare et år da,men jeg har det og som deg-ingen avlastning som gjør at ting blir vanskligere.Jeg har vært på overnatting og hatt han på overnatting,må bare gjøre det på den måten skal det kunne bli noe fant jeg ut:-)Men hun ser ikke at vi sover sammen og sånn da...Så det blir som om at det er en venn på besøk..Ser ikke noe galt i det,man må jo få ha litt voksenliv og;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå