Lavendel*06*10* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 For en fantastisk god service de har!! To ganger har jeg bestilt tshorter fra de og begge gangene har jeg mått bytte pga feil str.(det var min egen feil at str, var feil altså.. hehe). På veldig kort tid har jeg fått ny tshorte i posten, og første gangen blei jeg faktisk ringt så vi kumne finne ut over telefon hvilken str jeg burde kjøpe. Super fornøyd med de, og pengene går til en god sak! Tshortene er veldig kule også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå