Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 HEEEEI!! Sliter så syyyykt med bekkenløsning for tiden, og har store smerter når jeg skal gå! Desse smertene sitter bake på venstre side av korsrygg, halebein og hofte. Stikker langt oppover og nedover i låret når jeg skal gå!! Å er et helvette å gå lant! Spørsmålet mitt er, vil det hjelpe med krykker???? Kjenner av og til at det kunne vært godt å ha noe å avlaste bekkenet på! noen som har prøvd krykker og vet om det hjelper eller ikke?? Takk for svar, hilsen frustreeeert!:(
*1+1=2 små* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 skal vist hjelpe litt ja, men da bør du snakke med fysioterapeut sånn at du bruker de riktig ellers kan du jo få problemer med mye annet:P
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg fikk kjempevondt av å bruke krykker også... på en annen måte. men det hjelper kanskje deg!?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 På hvilken måte fikk du vondt av de da? Jeg vil tro at det hadde gjort meg godt siden det er når jeg får press på bekkenet, at det gjør skikkelig vondt. når jeg står, går osv. klarer ikke stå oppreist og ta oppvasken eller noe.......
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Føltes som om ryggen og hoftene skle fra hverandre*åjeg er god til å forklare*. Ryggen ble med i "løften,mens hoftene sto igjen. Men som sagt,kan jo hende det hjelper deg:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Ja skjønner faktisk godt hva du mener. Har gått mye på krykker i min tidligere ungdom, men jeg mener at kansje de hadde hjelpt meg med å støtte litt bare når jeg går. ikke løfte" hele selve kroppen min skjønner?
*1+1=2 små* Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 en bør som sagt få hjelp slik at man går riktig:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Hvor mye har fysioterapi hjulpet dere?
Athravil Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Jeg har smertene fremme i selve symfysen og syntes ikke krykker hjalp særlig. Fant ikke noen måte å gå med dem som lindret nevneverdig, men skulle jeg gå langt uten mulighet til å hvile var de gode å ha til å "henge" på når jeg trengte en pause. Jeg synes bassengtrening er det som har hjulpet mest og holdt bekkenet stabilt. Mulig du også vil ha hjelp av et godt bekkenbelte slik at musklene kan slappe litt av i hofte og korsryggen. Anbefaler deg også å prøve manuell terapeut eller osteopat (selv om det koster noen kroner) siden de er flinke til å løsne knuter og også kan knekke opp låste ledd i ryggen om det er med på å forværre bekkenet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå