<3 + <3 + ? Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Blir ikke riktig klok på anvisninga på pakken. 3/4 dl pulver på 1 1/4 dl vann. Det blir jo bare suppe av sånt!! Jeg har ikke pleid å måle hvor mye pulver jeg bruker, men den ene gangen jeg gjorde det oppdaga jeg at jeg bruker nok hvertfall 1 dl. Og tror ikke jeg bruker noe særlig mer enn 1 dl vann heller. Da blir det "yoghurt-konsistens". Er det noe galt i dette? Skal de ha en viss mengde veske??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg er ikke sikker på om det er rett eller galt. Men jeg gjør på samme måten som deg. Har 1 dl væske og så blander jeg i pulver til det blir passe konsistens :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg vet ikke om det er noe galt i dette, om det blir for lite væske etc. Min har ikke begynt med grøt ennå, så jeg har ikke satt meg så mye inn i sånt. Men jeg husker fra tidligere da jeg satt mye barnevakt at sånn babygrøt trutner fort, så selvom den var suppetynn først så ble den passelig etter noen minutter.
Ingenting Tingeling Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Leste på en HIPP-pakke med grøt at full porsjon var 6 ss (eller var det 8?) med grøtpulver, så jeg forholder meg til det og tilsetter vann til den er passe tykk. Aner ikke hvor mye vann jeg bruker, kanskje halvannen dl. Har klussa mye med grøt og middag etter at hun kom opp i litt større porsjoner, ga henne alt for mye noen dager inntil jeg nå merker at det virker passe med 4ss grøtpulver morgen og kveld. Ammer en time før frokost og kvelds.
mayaya Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg bruker sånn cirka blandingsforhold 1:1, jeg. Nå bruker va ca 12o ml pulver, og ca like mye vann. Tar det så det blir sånn passe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå