Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er 22+3 på vei og i de siste dagene har jeg ikke merket noe aktivitet inni magen. Har stresset litt på jobb og at vi skal ha revy med koret på førstkommende lørdag, kan det ha noe å si for at man ikke kjenner/ kjenner liv? Når jeg setter meg ned, tenker jeg at nå skal jeg slappe av, men klarer det ikke allikevel, for jeg er så oppsatt på å kjenne liv, kjenne at alt er bra der inne. Skal til lege på mandag, tenkte å nevne det da, men er jo litt nervøs nå. Kanskje det er det som er grunnen til at jeg ikke kjenner liv? At jeg er så til de grader opphengt i at jeg skal og må kjenne liv? Noen som kan hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg er i uke 21 +, og fikk beskjed av jordmor og kjenne etter at det er liv i magen hver dag. Var selv stressa i går, fordi det var stille, men i kveld kjenner jeg heldigvis liv igjen. Du kan jo ringe jordmor/fastlegen i morra og høre. Lykke til.
glad i mange barn Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 ikke sikkert det er noe galt, barnet har til tider at det sover og er helt rolig,kan og skyldes stress men då er barnet ofte mer urolig.om du drikker ett eller to glass appelsinjuice og legger deg ned på rygg og venter bittelitt då skal du kjenne bevegelser,
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg var til jordmor i går (20 + 5) og fikk beskjed om at det er heeelt normalt å kjenne liv den ene dagen og ikke kjenne den neste. Det kommer helt an på hvordan den lille ligger inni magen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Er i 24 uke nå, og senest i helga hadde jeg halvannen dag som jeg ikke kjente en døyt.. Nå sparker han som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå