Gå til innhold

Hva sier dere til denne borddekorasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvite duker (ser for meg på langbord, enten i hesteskoe eller som en E)

Limegrønn løper (i sånn litt tykt "spindelvev"-stoff, husker ikke hva det kalles...), glassfat med vann og flytelys i, orkideer og/eller avklipte blomster som flyter i vannet, gjerne en og en blomst i "reagensrør" i tillegg.

Hvordan tror dere dette hadde blitt?

JEg er veldig glad i Lime og Rosa sammen...blir det teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fint ut :-)

Pass bare på å ikke blande ennå flere farger inn, ville holdt meg til de to du har valgt ut :-)

Skrevet

Ja, enig med du idet.-)

Skrevet

tror det blir veldig fint.. men hadde det vært jeg,så ville jeg hatt hvite orchideèr istedet for rosa,da det kan bli for mye farger. kommer også litt ann på fargebe dere skal ha på lysene og serviettene.. men ville gått fo to farger.. grønt og hvitt.. men det er min smak.. vi er alle fosrkjellige og du må velge det du liker.. det er tross alt din store dag og ikke våres her inne..=)

Skrevet

Blir nok nydelig! Har tenkt på noenlude det samme, men her skal vi ha hvit og rosa.

Skrevet

Ser for meg noe det samme som her jeg da:

http://www.pompogprakt.com/

Trykk på GK Flora, og så på bordekorering. Der er det er bilde med sånn grønn spindelvevstoff og orkideer. Synes det er kjempefint! Har vurdert noe av det samme selv:)

Skrevet

Aaaahhh, det var nydelig, trøndermamma! Just the way I like it:-)

Ja, er enig med dere i at jeg må passe meg for for mye farge, men det r så gøy!

En annen ting, jeg er lysblond, men med litt varme i hudfargen. Vet jeg kler lime, forsåvidt og rosa, men dere tror ikke det blir knasj j et bryllup?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...