Cilla@@@ 110208 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er det noen som vet, eller har hørt rykter, om det blir noen endringer i engangsstønadens beløp til neste år? Kan være griet å vite om det lønner seg å søke i år eller på nyåret...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 er det ikke litt endringer i hva du får utbetalt hvert år a
susemor666 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jo det er det...... Å man kan ikke søke før man er i sjuende mnd,ELLER??? Jeg er jo ikke i sjuende mnd før til neste år, så da hjelper det vel ikke for meg å søke i dette året da??!!!
Cilla@@@ 110208 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg har hørt at man kan søke når man vil, men at man får det utbetalt tidligst når man er i svangerskapsuke 26... har hørt at noen har kommet med forslag om å øke stønaden til over 60000 neste år, men det kan være bare rykter, derfor jeg spør om noen andre har hørt noe...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 60 000??? ågudbedre... hehe.. det hadde vært noe det ja Men jeg har ikke hørt noe om noen endringer men går det ikke ann å høre med trygdekontoret? Engangsstønaden kan søkes etter at man har vært på UL og utbetales ifra uke 26... Jeg skal på UL til neste uke så søker vel uken etterpå
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 de som ikke har tjent opp penger til fødselspenger ..
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Du må være medlem i folketrygden på det tidspunktet du føder eller adopterer barn, for å kunne ha rett til engangsstønad. Dersom du føder barn og ikke har tjent opp retten til foreldrepenger, kan du få engangstønad ved fødsel. Engangsstønaden gis for hvert barn du føder. Dersom du adopterer barn under 15 år og ikke har tjent opp retten til foreldrepenger, ytes det engangsstønad for hvert adopterte barn. Det samme gjelder dersom du er mann og adopterer alene. Adopsjon av ektefellens barn gir ikke rett til engangsstønad.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Så deilig det hadde vært hvis de hadde økt den med engang på nyåret ... da hadde jeg plutselig fått litt ekstra penger
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Hva er fødselspenger da? Får man det i tillegg til den månedlige "lønna"? (Er i full jobb)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Ingen andre som har hørt noe? dytter
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 33 584,- står det på nav....tviler veeeeeeldig sterkt at engangstønaden blir høyna til 60 tusen!! er jo veldig masse....sikkert ett forslag fra FRP dei bruka og komme me sant....va jo dei som ville fjerne div trygder og permisjon penger og høyne barnetrygda til 12tusen i mnd(visst eg ikkje tar veldig feil no da=)
mammalade4 Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Nei du kan ikke få begge delene. Er du i full jobb,så får du ikke engangsstødnad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå