Hjertefamilien Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Reim eller lenke? Rund skive eller firkantet? Stæsj på urskiva eller enkel og vanlig? Farger? ..... og alder...? Lurer på å kjøpe klokke til mannen min siden han har mistet den forrige... Men var å kikket i dag og det var søren i meg vanskelig! Ikke er han opptatt av merke, så det spiller keine roll.. Lurer litt på denne: http://www.stormwatches.com/watches/mens/product-details/Nation/10257
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 kun på mobilen. han kler ikke klokke.. hehe..
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Min har aldri hatt klokke de 9 årene vi har vært sammen, han vil ikke ha det heller. Så her var det liten hjelp...........
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 han er 26. har 2 klokker... en som er veldig eksklusiv..men bruker ikke denne til daglig. han bruker en Diesel klokke til vanlig... den er sølvgrå, tykk/stor reim.....grå /svart inni...veldig mandig og fin hehe:-) står dielse og litt sånn gul "stasj" viser... hmmm..dette ble rotete men ikke så lett!!:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Men skulle jeg kjøpt en til han, hadde det blitt en enkel sporty klokke med kraftig reim i stoff/plast eller hva det nå er laget av.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Min vil ikke ha og har aldri hatt... Men Storm er rålekre, kvalitetsklokker!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Kun mobilen, han hater å ha på klokke og det er heller ikke særlig praktisk i hans jobb med hverken klokke eller ringer....
Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Gant brun skinnreim, rundt ur uten mye dill..
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=PUT_SID_HERE/page=diesel_watches.htm klokken ligner litt på den siste klokken på denne siden...bare at hans er mer firkatet og helt svart inni:-)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 ups..denne mente jeg:-) http://www.watchesplanet.com/cgi-bin/shop.pl/SID=PUT_SID_HERE/page=diesel_watches.htm
Hjertefamilien Skrevet 1. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2007 Siste linken virket ikke tror jeg, men den siste på den siden i første linken din kikket jeg på i dag. Tror kanskje ikke jeg likte lenken på den, men "kassa" var fin Gått nesten bort fra klokke jeg også, men syns det er gøy å ta på en inni mellom. Aldri hørt om Storm klokker før tidl i dag, men hun i butikken sa de var veldig populære før, og er kommet tilbake nå. Og at det er kvalitet Kikket og på en Diesel-klokke. Litt mer sporty ja, og en del mer farger... Lurer på om de kanskje blir for voldsomme for mannen min...
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 jeg må bare legge til at det er stilig med litt store klokker til ''store'' folk. blir klokka for lita så ser det så pinglette ut.. hehe
Hjertefamilien Skrevet 1. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2007 Hehe, ja det er jeg enig i. Er også for at klokka skal synes, men ikke være sånn "show off". Det er ikke mannen min sin stil i det hele tatt!
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 jeg bare råder deg til å ikke kjøpe en klokke som gir assosiasjoner til nerde-kvisetryne-med fett hår-og umoderne briller-klokke = en stor rund i sølv, med blå bakgrunn, store viserer, og litt for lang reim (også i sølv-ting) slik at den havner langt ned mot albuen-klokke.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 Hehe, så når den havner langt ned mot albuen, så ristes den på plass, og samtidig drysser det enda litt flass nedpå skulderen. Dette skjer omtrent hvert 5 min. i hver skoletime gjennom hele 8.-klasse. Kjipt å sitte bak en med en slik klokke.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 min mann er stor og 192 cm høy så han passer den store klokken, er enig at de må passe til mannen:-) hehe
Hjertefamilien Skrevet 1. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. november 2007 Hehehe :-) Ser det for meg! Nei, syns ikke den Storm-klokka assosierer til det da...?
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 Hehe, nei, i alle fall ikke om du velger noe annet enn blå bakgrunn.
mayaya Skrevet 1. november 2007 #19 Skrevet 1. november 2007 Min har en Armaniklokke som han fikk i morgengave av meg. Brun, med reim. Nydelig klokke. Hør litt der du handler. Vi hadde kjøpt ringer samme sted, så dama kunne hjelpe meg masse. Men ellers; hans farger, kroppsfoorm, høyde, briller eller ikke... alt hjelper :-)
Kari Trestakk Skrevet 1. november 2007 #21 Skrevet 1. november 2007 Mannen min er snart 30 år. Han har to klokker. En Polar pulsklokke til trening, og en Gant-klokke til vanlig bruk. Den har firkantet avlang skive, med metallenke. Ca 2,5 cm bred og med lys skive. Ikke noe stæsj på skiva. Elsker den! Jeg kjøpte den til han i bryllupspresang, og han har fått veldig mange komplimenter for den. Den er veldig elegant, og passer veldig godt til han på alle måter (Størrelsen er viktig. Han hadde bikket overende av en større klokke, for han er 185 høy, og veier bare 62 kg....)
Fredpåjord Skrevet 1. november 2007 #22 Skrevet 1. november 2007 min er 38 og har en tissot t-touch med svart rem og svart urskive. http://www.tissot.ch/
Hjertefamilien Skrevet 1. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2007 Tigerline, den klokka høres faktisk fin ut bare av å lese det du skriver :-) Kikket og på en i Titan, med ripefritt-glass og beste vanntetthet.. Var en Candino, og er visstnok ett anerkjent merke som gir deg kvalitet... Skulle nesten tatt han med, men da blir jo hele poenget borte med å overraske han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå