Niem og Patrick Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Etter å ha bakt oreo kake til sambos bursdag i morgen tok jeg turen i dusjen. Kjøpte Heitur Pottur body scrub her en dag, og den er MAGISK! Kan anbefale den til alle Nå sitter jeg i sofaen med ferskt brød med hapå, og skjemmer meg selv skikkelig ut
Teltpluggen Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 oooh.. heldiggrisen:O Sitter her og.. KLØR jeg:/
Niem og Patrick Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Kom på den gamle reklamen, Nybakt brød med hapååååå!!! Fekk du komma te hos doktoren? Va da håp?
Snuppi snella<3 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 å den kaken er go. har du oppskrift til ann?
Niem og Patrick Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Jepp, eg bruka ei eg har fonne på internett eg:) Gå inn her: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=306001 Den er knallgo!
Teltpluggen Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Håp å håp fru blom.. Tok nåken prøva å skreiv ut tabeletta å salve te meg.. Einaste grunnen te at tabelettane funke e at eg blir så trøtt at eg giddekje bry meg, å kremen kan eg såvidt bruka for den skal visst ikkje brukast på plasser der en har sår, å eg har no sår sånn.. ØVE ALT!O.o Huske den reklamen! Spesielt den me alle pingvinane!
Snuppi snella<3 Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 takk så masse. den skal eg prøve.
Niem og Patrick Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Å indianarane! Aha, eg fekk nåken sånne allergitablettar ein gong, gjekk rondt i ein evige døs i fleire dagar ittepå Har du prøvd kvitvask? Håpa du blir friske snart:)
Teltpluggen Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 DA håpe eg og;P Lite lyst te å springa rondt å klø i 6 veke teO.o Nei takka meg te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå