Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Siden jeg har vært så mye syk etter fødselen, hatt så mye vondt og vært så lei meg kjøpte han en nyyyydelig ring i hvitt gull og med en (nokså stor) lys blå sten! Den er bare utrolig lekker! Å, går bare og gliser jeg nå!
## lille blomst ## Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Heldig du da. :-)) Det har du fortjent snuppa. Godt å bli satt pris på :-)) Kjempesnill mann har du. Klem.
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 oioioi heldig du er, lå det et frieri bak eller er du gift kanskje?? heldig du er.. jeg oxo ønsker meg.. men men.. er lov å drømme kjenner misunnelsen brer seg over meg;)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hehe ... er gift allerede jeg, men det var utrolig romlemantisk og snilt allikevel!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Så snill mann du har Godt m en skikkelig oppmuntring når man har vært gjennom tunge tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå