Gå til innhold

Hva jobber dere som?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som filigran.. Lager håndlagd bunadssmykker i sølv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber som bhg assistent:)

Skrevet

Begynner å jobbe som Pedagogisk leder i barnehage i januar.

Skrevet

Jeg jobber som aktivitør, men er sykepleiestudent også.

Skrevet

Kundekonsulent i Norges største kredittopplysningsbyrå.

Skrevet

For tiden hjemmeværende. Utdannet førskolelærer, så jeg håper på jobb som ped.leder neste år, så snart vi får bhg-plass til myggen.

Skrevet

Labsjef i den DIGRE fotobutikken vår =)

Skrevet

jobber som butikksjef hos lampehuset.. .-)

Skrevet

 

Jeg er barnepleier :o)

Skrevet

student, i butikk, barnehageassistent og lærer... Har visst nok å henge fingrene i om dagen.. :-/

Skrevet

Husmor! Har sagt opp jobben min som sykepleier.

Skrevet

Sjukepleiar. Er no i mammapermisjon.

Skrevet

jobber i butikk som kasserer, blomsterdekoratør og i café ved siden av studiet. studerer illustrasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...