♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg jobber som filigran.. Lager håndlagd bunadssmykker i sølv..
Cecelia & jentene Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 jeg jobber som bhg assistent:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Begynner å jobbe som Pedagogisk leder i barnehage i januar.
Groosalugg Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg jobber som aktivitør, men er sykepleiestudent også.
Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Kundekonsulent i Norges største kredittopplysningsbyrå.
chill+enda en til Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 For tiden hjemmeværende. Utdannet førskolelærer, så jeg håper på jobb som ped.leder neste år, så snart vi får bhg-plass til myggen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Labsjef i den DIGRE fotobutikken vår =)
M-N & sassy-susie Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 jobber som butikksjef hos lampehuset.. .-)
Har to nydelige jenter Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 student, i butikk, barnehageassistent og lærer... Har visst nok å henge fingrene i om dagen.. :-/
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 Husmor! Har sagt opp jobben min som sykepleier.
lykkeligfru Skrevet 1. november 2007 #17 Skrevet 1. november 2007 Sjukepleiar. Er no i mammapermisjon.
LisaColli Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 jobber i butikk som kasserer, blomsterdekoratør og i café ved siden av studiet. studerer illustrasjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå