Gå til innhold

Ang vekkeklokke på soverommet hvor beibisen ligger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på de merkeligste ting.... hehe..... Meeen: Sambo har en FORFERDELIG vekkeklokke som skremmer vettet av meg når den ringer. Jeg har sagt han får lovt til å bruke den frem til jenta kommer (termin om 30 dager). Den ringer så grusomt høyt, så etter vi er blitt tre på soverommet må vi nok finne en annen klokke..

Noen som har erfaring med vekkeklokker med høy lyd? Tenker på at babyen kommer til å skvette når hun hører sånne høye ringelyder... i alle fall i begynnelsen.

Har dere vekkeklokker som er midle eller fæle? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi vekkerklokka som er på mobilen. Der kan man velge forskjellige varsletoner og volum på disse. Ypperlig. Forøvrig tror jeg det er greit at baby vender seg til lyder. Men en helt grusomt høy vekkerklokke ville jeg ikke hatt. Det kan jo skremme vettet av både gud og hvermann...

Skrevet

Bruker også vekkerklokka på mobilen. Det vekket ikke junior her da han lå på samme soverom som oss, men vi voksne våknet av den. Så det funket godt. Nå klarer jeg ikke selv slik vekkerklokke med forferdelig lyd, klarer ikke det å bråvåkne og skvette på morgenen, så hadde det vært meg så hadde nok den måtte reist allerede :)

Skrevet

Selv har jeg en grusom vekkeklokke, og skvetter himmelhøyt hver gang den ringer. Sambo sin er litt lavere i lyden. Tror nok han kommer til å bruke sin videre, men etter at jenta vår blir født tror jeg at jeg skal kjøpe meg en klokkeradio i stedet. Hender jeg våkner på natta og vil se hvor mye klokka er, og med klokkeradio så slipper man å skru på lyset.

Mobil er jo også lurt å bruke da, med hensyn på støynivået.

Skrevet

Har lest om noen armbånd man tar på hendene som forhåndsstilles til når de skal vibrere.. Tror også man kunne plassere disse rundt ankelen..

Skal søke det opp på nett.. Sambo trenger så sårt en sånn.. Han hører ingen ting i søvne lenger

Skrevet

søren.. var ikek i salg enda.. :(

Skrevet

Klokkeradio er jo greit egentlig....får kanskje investere i en liten slik sak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...